انتقال تجربه، هدیه ای جاودانه

هرکدام از ما یک مشاوریم .. تخصصمان در "زندگی" است..

انتقال تجربه، هدیه ای جاودانه

هرکدام از ما یک مشاوریم .. تخصصمان در "زندگی" است..

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ بهمن ۹۵، ۱۳:۲۰ - شاید فردایی نباشه...
    :)

بچه من! من میترسم

دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۲۵ ب.ظ

عزیزم سلام

زندگی همیشه جریان دارد...


من یک انشان عادی ام با ارزوهای بزرگ.. برای تو...

من خیلی دوست داشتم کارهایی بکنم که نشد... ارزوهایی که در سر ماند و رشد نکرد...

خیلی دوس دارم ادم خوبی باشم..ادمی عادی و سالم..

میخام مادر سالمی باشم... دوس دارم تو بهترین باشی... و  من برای اینکار باید بهترین مادر باشم..

فقط دوس دارم از اونی که میخاستم فاصله نگیرم و طبق دهنیاتم برم جلو

باید مادر خوبی باشم اما میترسم  خوب بودنم با تعریف تو از مادرخوب بودن فاصله داشته باشه..

میترسم بزرگ شی و بگی نه!!!   تو مادرخوبی نبودی...

ادمهای دیگه مادرهای بهتری اند...

و تنها راه حلی که به ذهنم میرسه اینه که با توکل به خدا همونی که فک میکنم درسته رو انجام بدم..

 تو باید مستقل باشی..

این قدم اوله

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۲/۰۲
  • ۱۷۴ نمایش
  • Salimolive

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی