انتقال تجربه، هدیه ای جاودانه

هرکدام از ما یک مشاوریم .. تخصصمان در "زندگی" است..

انتقال تجربه، هدیه ای جاودانه

هرکدام از ما یک مشاوریم .. تخصصمان در "زندگی" است..

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ بهمن ۹۵، ۱۳:۲۰ - شاید فردایی نباشه...
    :)

پیراهن

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۴ ب.ظ

به نقل از یکی از دوستان:



شب بود و شوهرم مشغول درس خوندن  با لبتاپش بود..

از بیکاری رفتم سراغ کمد لباس ها تا یک پیراهن واسش اتو کنم ..

هر کدومو دیدم خوشم نیومد، در واقع واسم تکراری شده بودن..راستش حالم از همه شون بهم میخورد..

خیلی وقت بود واسش جدید نخریده بودیم..

آخرین بار تو خیابون یه پیراهم دیدم، خیلی به دلم نشست. ازش خاستم بیاد ببینه و اگه خوشش اومد بخریم/..

که گفت خوشش نیومده..

گرچه من مطمینم دروغ گفت..

|postell.blog.ir|

خیلی حس بدی ه..از خودم بدم میاد وقتی می بینم در هر شرایطی واسه من میخره همه چی اما واسه خودش نه..احساس می کنم به خاطر من فدا شده و دیگه خودشو فراموش کرده..

من این حس رو دوست ندارم.. اینکه این همه جان فشانی کنه..

من دوست دارم واسش خرید کنم...می دونم که اینو می دونه..

من عاشق اینم که واسه همسرم لباس بخرم..

 خدایا...

کمک کن بزودی بتونم واسه همسرم پیراهن بخرم...


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۴/۳۱
  • ۲۹۸ نمایش
  • Salimolive

نظرات (۲)

سلام
ممنون از مطالبتون
در پاسخ بگم که همه چی خریدن نیست! اگه اون می خره شما هم می تونی چیزی که دوست داره رو بهش تقدیم کنی 
مثلا رفتاری که خوشش میاد یا صحبت یا کاری که دوست داره! حتی میتونی کاری که دوست نداره رو انجام ندی! این ها می تونه از صدتا کادو با ارزش تر باشه.
پاسخ:
سلام و سپاس
بله درست میگویید..
منتها مدنظرم بود این مساله رو بزرگنمایی کنم...چرا که در خیلی از زندگی ها این قبیل ارزوهای کوچک هست
ممنونم از ارسال نظرتان
خب، مردا اینطوری ان.
شاید غرورش بهش اجازه نمیده که بزاره همسرش لباس تنش رو واسش بخره.
بهتره یه ترفند دیگه ای برای پوشاندن لباس مورد علاقه خودتون بهش کنید :)
پاسخ:
بله حق با شماست.. آدم ها با هم فرق دارند و بیشتر از ان، خانم ها با آقایان!!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی