انتقال تجربه، هدیه ای جاودانه

هرکدام از ما یک مشاوریم .. تخصصمان در "زندگی" است..

انتقال تجربه، هدیه ای جاودانه

هرکدام از ما یک مشاوریم .. تخصصمان در "زندگی" است..

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ بهمن ۹۵، ۱۳:۲۰ - شاید فردایی نباشه...
    :)

زن بودن مرد میخاهد..

پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۳۶ ق.ظ

سلام

اینروز ها واقعا شدم یک زن ایرانی..

زنی که با کلی بی توجهی عاطفی از سمت همسر مواجه است..

اوایل فکر میکردم همسرم خیلی از زن میدونه..گمان میکردم تا ابد بیمه ام چون تا اخرین روز بهم توجه داره.. زیبایی هام رو میبینه..تمجیدم میکنه..

هه... زهی خیال باطل...

کم کم واسه خودم زندگی میکنم... 

ارایشهام واسه خودمه زمانیکه اون نیست...حتا تو خونه جلوش ارایش نمیکنم..چون ایشون بدشون میاد!!!!!!بیرون و جلو مهمونم که اجازه ندارم..

دیشب تا رفت چیززی بخره یکم رژ زذم  و خودمو تو ایینه دیدم که یادم نره زنم..

نمیدونم چی تو ذهنش میگذره اما فرسنگ ها با ذهن من فاصله داره...نمیدونم این فاصله کی طی میشه یا اصلا میشه...

دارم  کم کم دچار عقده های جدیدی میشم...یسری عقده در دوران کودکی و نوجوانی داشتم و الاااان هم که زندگی تشکیل دادم عقده های جدید...

همسرم که یقین داره هر کمبودی دارم مال دوران قبل اومدن ش ه...

تا حرفم میزنم میگه اون زمان فلان شده...تقصیر خودمه چون همه چیو بهش گفتم...

دوس دارم یکی منو ببینه....انگار دارم فراموش میشم..

نمیخام زود پیر بشم



از همسرم نا امید شدم



بلد نیست............................................


خدایا خودت نگهم دار....

خودت میدونی ینی چی.................

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۶/۱۱
  • ۲۱۵ نمایش
  • Salimolive

زن بودن

نظرات (۱)

ای که خیلی بده ....
اعتماد به دوست چندین ساله نیز سبب خطره. لاکن به شما پیشنهاد میشود تودار باشید و مساعل و خاطرات گذشته را با شوهر خود در میان نگذارید بلکه خاطرات جدیدی را با شوهر خود بسازید و عذاب گذشته را وارد تولدی دوباره نکنید چرا که ممکن است بین این همه زیبایی یکروز از خاطرات شما بعنوان سلاح استفاده کند و شمارا ناک اوت کند... 

پاسخ:
سلام به شما..
ممنونم از ارسال پیشنهادتان لکن منظورم از مسایلی که به ایشان گفتم، مشکلات و ضعف های من بوده و نه خاطرات و مسایل شخصی.
امیدوارم همه راه حل مشکل خود را بیابند.. سپاس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی