انتقال تجربه، هدیه ای جاودانه

هرکدام از ما یک مشاوریم .. تخصصمان در "زندگی" است..

انتقال تجربه، هدیه ای جاودانه

هرکدام از ما یک مشاوریم .. تخصصمان در "زندگی" است..

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ بهمن ۹۵، ۱۳:۲۰ - شاید فردایی نباشه...
    :)

از آینده میترسم

جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۴۶ ب.ظ

بچه ام

تو چه کردی با من که حتا نمیخام گریه کنم تا تو اسیب نبینی..

نمیدونم چرا انقد بهت دل بستم..

شاید تو هم بی وفا بشی .. ولی من بر تو اصرار دارم..

شگمان میکنم چون از اول در دستانم هستی میتوانم انچه میخاهم بار بیارمت..

اما میترسم..

میترسم نتوانم انچه میخاهم بر تو رفتار کنم و تعلیم دهم..

چون من خودم، خود نیستم.. 

زنی مثل من باید همیشه بترسد

ازاینکه روزی همسرش او را بگذارد..

و شکست عاطفی تنها نتیجه نخاهد بود....بی پشتوانگی..

بی درایتی..

بی کسی..

من هیچی ندارم فرزندم..

من از اینده تو هم نیترسم..

من نمیتوانم تو را با فراغ بال تربیت کنم..

امشب برای اولین بار از خدا میخاهم تو پسرکی باشی  تا کمترین لطمه راببینی..

چون هم جنس پدرت هستی و او از این بابت خیالش راحت است و قطعا برای تو ازادی های بیشتری حتا بیشتر از من قائل است..

 اگر پسر بودی پسرم..

همیشه به زن احترام بگذار..فکر نکن برجستگی ها و زیبایی هایش باید در حصر تو باشد و دائم او را از داشتن انها بترسانی و برنجانی..

در این جا زن بودن مرد میخاهد..

 و مردها از مردبودنشان خیلی سواستفاده می کنند..


دوستت دارم

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۲/۲۰
  • ۱۸۴ نمایش
  • Salimolive

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی