انتقال تجربه، هدیه ای جاودانه

هرکدام از ما یک مشاوریم .. تخصصمان در "زندگی" است..

انتقال تجربه، هدیه ای جاودانه

هرکدام از ما یک مشاوریم .. تخصصمان در "زندگی" است..

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ بهمن ۹۵، ۱۳:۲۰ - شاید فردایی نباشه...
    :)

ایلیای من

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۵۲ ب.ظ

پسر عزیزم

ایلیا 

امروز 28 فروردین 96 ، من و پدرت با شوق فراوان به سونوگرافی رفتیم تا جنسیت تو را بفهمبم..

خیلی زود نوبتمان شد..حدود چهاروسی عصر.

دکتر ابتدا اطلاعاتی از غربالگری را اعلام کرد تا منشی یادداشت کند و بعد بی وقدمه گفت : جنسیت male

من با ذوقی گفتم : "ااااای خداااا"

و پدرت خیلی خوشحال بود و اشک درچشمانش دیده شد...

همه مواردت سالم ذکر شد و بلطف حق ما دارای یک فرزند صالح و سالم باسم "ایلیــــــــــا" هستیم..

برایت بهترین ها را آرزو دارم پسرم..

تو پشت و پناه من و پدرت هستی و ما امشب برایت یک سرهمس آسمانی پاییزه خریدیم...

اولین هدیه اات مبارک...

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۱/۲۸
  • ۲۱۱ نمایش
  • Salimolive

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی